1 kwi 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME

Rok temu zdmuchując świeczki z urodzinowego tortu pomyślałam sobie, że po prostu chcę być szczęśliwa. Dziś bardzo to doceniam. Wiecie dlaczego? Bo moje życzenie się spełniło. Nie muszę chyba po raz kolejny powtarzać jak bardzo ten rok był dla mnie wyjątkowy. To oczywiste, nie zawsze wszystko jest idealnie. Zdarzyły się momenty zwątpienia czy rozczarowania. Ale zawsze miałam przy sobie kogoś kto starał się aby wszystko wróciło do normy a uśmiech znów powrócił. Każdy mały sukces motywował mnie do kolejnego kroku w przód. Jestem dumna, że dbałam o to aby znaleźć czas na spotkania ze wspaniałymi ludźmi, moje pasje oraz zabawę. Bo to właśnie takie chwile czynią mnie szczęśliwą, a nie te godziny, które spędzam w szkole na lekcjach czy poświęcam na pogłębianie swojej wiedzy.



Pamiętajcie, że najważniejsze jest to abyście to Wy czuli się szczęśliwi i żeby te pozytywne emocje towarzyszyły Wam każdego dnia. Znajdźcie coś co będzie sprawiało Wam radość a sami poczujecie, że się spełniacie i wykorzystujecie każdy dzień w pełni.

Dziękuję wszystkim za piękne życzenia!

1 komentarz: