2 kwi 2015

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Kolejny miesiąc za nami. Co prawda kalendarzowa wiosna się już rozpoczęła, ale za okno jeszcze lepiej nie zaglądać. Na szczęście pogoda w żaden sposób nie wypłynęła na moje dzisiejsze plany. Wraz z Sandrą (klik) odwaliłyśmy kawał dobrej roboty. Nie obeszło się bez zdjęć, których efekty możecie podziwiać poniżej. Mogę również zdradzić, że szykujemy dla Was posty, w których pokażemy się od strony kulinarnej. 
Po przeczytaniu wszystkich Waszych życzeń, które wzięłam sobie głęboko do serca, czuję się bardzo zmotywowana i przepełniona pozytywną energią! Każdego dnia do mojego notatnika trafiają pomysły na zdjęcia i posty. Jestem także w trakcie rozmów ze wspaniałymi dziewczynami, które tak samo jak ja są spragnione niebanalnych kadrów i nowych doświadczeń. Zdjęcia będą odbywać się w Łodzi, nie mogę się doczekać!










Zauważyliście, że ostatnio pokochałam czarno-białe kadry? Sama nie mogę w to uwierzyć!

6 komentarzy: