5 lut 2015

BLACK & WHITE

Spoglądam nerwowo na kalendarz i zegarek. Czas pędzi jak szalony. Z trudem próbuję sobie przypomieć co robiłam kilka dni temu. Może to i dobrze? Może powinnam się cieszyć, że zanim się obejrzę, skończy się ta cholerna zima. Ten tydzień miał być i był zaplanowany chociaż wyszło zupełnie inaczej. Czy lepiej? Tego nie wiem. Dziś miałam przyjemność spędzić piękne przedpołudnie z Olą, czyli cudowną dziewczyną, która kocha swój aparat tak samo jak ja. Poświęciłyśmy dobre trzy godziny na zdjęcia, które od razu podbiły moje serce. Wasze też?









Przejrzałam już zwiastuny filmów, które mi poleciliście. Z pewnością obejrzę niektóre z nich w przyszłym tygodniu :-)

3 komentarze:

  1. ZAKOCHAĆ SIĘ MOŻNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za tła? :) Gdzie mogę je kupić? To są kartonowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartonowe? Białe to zwykłe fotograficzne, zamawiałam z jakiejś strony, nie pamiętam dokładnie :-(

      Usuń