28 lut 2015

BLACK ANGEL

Fotografia jest moją największą i zarazem jedyną pasją. Odkryłam ją w sobie około cztery lata temu. Pomiędzy pierwszymi  a teraźniejszymi zdjęciami, które wyszły spod mojej ręki istnieje ogromna przepaść. Od tamtej pory nauczyłam się naprawdę wiele i nigdy nie prosiłam nikogo o pomoc. Metodą prób i błędów doszłam do miejsca, w którym stoję obecnie. Pojawił się u mnie mały zastój, ale mam nadzieję, że szybko sobie pojdzie i wraz ze wzrostem temperatury za oknem, ruszymy z ciekawszymi projektami. Nie mogę się doczekać!

A tymczasem wrzucam  zaległe zdjęcia z moją piękną siostrą. Skrzydła czekały na ładniejszą pogodę i szczerze mówiąc się nie doczekały..












Podołałyśmy zadaniu? :-)

6 komentarzy:

  1. Wow, super efekt, a Karcia bardzo zeszczuplała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ale mam pytanie- jak robisz takie rozmazane tło? jaki tryb? jakie ustawienia? zaczynam dopiero przygodę z fotografią, więc jeszcze się słabo orientuję (a mam NIKONA D5100).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam Cię tutaj http://uwolnionaodsiebie.blogspot.com/2015/01/podstawy-fotografii.html

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, jestem po ogromnym wrażeniem! Mam nadzieję, że może kiedyś będę miała okazję uczyć się od Mistrzyni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, jestem po ogromnym wrażeniem! Mam nadzieję, że może kiedyś będę miała okazję uczyć się od Mistrzyni :D

    OdpowiedzUsuń