8 sie 2016

GOOD MORNING | 8/08


Jednego dnia celebrowałam upalne lato nad rzeką, następnego siedziałam z kubkiem herbaty i czułam, jakby właśnie przyszła jesień. Pogoda w te wakacje sprawdza się co najwyżej słabo. Osobiście w tym roku nie zaplanowałam sobie szczególnie dwumiesięcznej przerwy. Zadziwiające jest to, że te kilka ostatnich tygodni spędziłam naprawdę tak jak chciałam. Przede wszystkim odbudowanie niektórych kontaktów, spontaniczne wyjazdy, samodzielne zmiany w pokoju, czas poświęcony na zaglądanie tutaj i lenistwo przy nadrabianiu serialowych zaległości, to takie banalne rzeczy, ale w zupełności pozwalają magazynować siły, które (byż może) pomogą przeżyć rutynę klasy maturalnej.

Koszula - Mango | Bielizna - Gorteks | Bransoletka - Pandora


Dobra rada dla osób, które czują, że wolny czas ucieka przez palce. Taki już właśnie jest XXI wiek - godziny w ciągu dnia tracimy na bezmyślnym błąkaniu się po internecie. Mało kto pewnie zauważył, że całkowicie pozbyłam się Snapchata. Z pewnością spożytkowałam te godziny na ciekawsze zajęcia.
Widocznie nie interesuje mnie aż tak bardzo codzienność innych, zdecydowanie dobra decyzja.



Miłego dnia! ;-*

1 komentarz:

  1. Ja też dość dawno zrezygnowałam ze snapa i też się z tego cieszę!

    OdpowiedzUsuń