4 sie 2016

Domowe SPA | Maseczki w płachcie


Zainspirowana jednym z vlogów Red Lipstick Monster, postanowiłam razem z moją siostrą przygotować popularne ostatnio maseczki w płachcie. Przygotowanie ich zajmuje dosłownie chwilę, a wszystkie składniki spokojnie możemy znaleźć w kuchni. Osobiście nie jestem zwolenniczką maseczek gotowych, które możemy kupić w każdej drogerii. Już nie raz ich stosowanie wywołało na mojej twarzy reakcje alergiczne..
Zdecydowane na domowe spa? No to zaczynamy! 

1. Zaopatrujemy się w bawełniane chusteczki higieniczno-kosmetyczne
2. Drukujemy szablon maski - znajdziecie go TUTAJ
3. Odrysowujemy kontury i wycinamy
4. Przygotowujemy dowolną maseczkę

Czas na moje propozycje. Z racji, że dziś trochę się ociepliło, postawiłam na maseczkę orzeźwiającą.


Skład: liście świeżej mięty, gruby plaster dojrzałego grejpfruta, jogurt naturalny


Działanie: Pomaga uporać się z cerą zanieczyszczoną, tłustą, chłodzi i doskonale orzeźwia, mięta odżywia skórę, poprawia krążenie, a także nadaje zdrowy wygląd szaremu naskórkowi. Grejpfruty są bogate w przeciwutleniacze, które zwalczają wolne rodniki. Z tego też powodu kosmetyki zrobione na bazie tych owoców redukują drobne zmarszczki i opóźniają ich powstawanie, a także usuwają przebarwienia oraz doskonale matują cerę.

Kolejna propozycja należy do mojej siostry!

Skład: Banan, żółtko jaja kurzego, oliwa z oliwek



Działanie: Banany zawierają znaczne ilości beta-karotenu, witamin z grupy B, a także witaminę C oraz wiele minerałów i pierwiastków śladowych, jak np. potas, magnez i selen. Dzięki oliwie z oliwek twarz pozostaje nawilżona, błyszcząca i promienna. Maseczka z dodatkiem żółtka jaja pięknie odświeża i delikatnie nawilża naszą skórę.

5. Moczymy w niej wcześniej przygotowaną płachtę
6. Nakładamy na twarz 
7. Pozostawiamy na około 20 minut 
8. Zmywamy


9. Cieszymy się odżywioną i zrelaksowaną skórą!

Miłego dnia ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz