2 sty 2015

INSPIRATIONS

Dość często zdarza mi się, że brakuje mi pomysłu na prezent, dobry obiad, makijaż, fryzurę czy po prostu motywacji do ćwiczeń. W takich momentach szybko wchodzę na swoje ulubione strony i przeglądam inspirujące obrazki. Nie wiem dlaczego, ale po prostu sprawia mi to wielką radość i czuję się bardzo zmotywowana. Czasem kończy się to strasznym narzekaniem, bo załącza mi się jedno wielkie muszę to mieć, zjeść albo kupić. Najczęściej przeglądam zdjęcia pięknych wnętrz, zdrowych posiłków oraz idealnie wyrzeźbionych damskich brzuchów. 


Absolutny numer jeden - Pinterest. Według mnie jest najlepszą z inspirujących stron. Poruszanie się po niej jest bardzo proste dzięki podziale wszystkich materiałów na odpowiednie kategorie m.in. design, health & fitness, architecture, gardening czy tattoos. Gdy mam więcej wolnego czasu kolekcjonuję i porządkuję zebrane zdjęcia do folderów, które tworzę i nazywam sama. Jest to bardzo duży plus gdyż nie musimy tych obrazków pobierać i zajmować sobie miejsca na dysku.





Z weheartit.com czerpię duużo motywacji do ćwiczeń. Tutaj małym minusem jest właśnie brak podziału na kategorie. Obrazki wrzucają głównie dziewczyny przez co przeglądanie jest przyjemne i przejrzyste.




Zszywka, czyli polski odpowiednik weheartit. Bywam akurat tutaj najrzadziej. Myślę,że jest najodpowiedniejszą stroną dla osób, którym straszny jest język angielski. Głównie czerpię z zszywki porady i przepisy.



Radzę uważać. Po ściągnięciu na telefon aplikacji któregokolwiek z tych portali, godziny spędzone na przeglądaniu obrazków murowane! 

Macie swoje ulubione inspirujące strony?
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. tumblr uwielbiam i starcza mi on w 100%
    najchętniej oglądam zdjęcia pięknych,chudych dziewczyn i długich,kolorowych włosów.
    sama takich nie moge mieć wiec chociaż popatrze tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tumblrze też bywam, ale ostatnio bardzo rzadko.
      Włosy można zapuścić i ufarbować!

      Usuń