26 paź 2016

Pielęgnacja żurawinowa | Nova Kosmetyki


Dzień dobry wszystkim! 
Dzisiejszy post będzie dotyczył żurawinowej pielęgnacji kosmetykami od Nova Kosmetyki. Na początku chciałabym zaznaczyć, że spośród wielu zestawów kosmetyków, które przetestowałam, te absolutnie podbiły moje serce. Niektóre z nich po dwóch tygodniach użytkowania są na wykończeniu!


Oczarował mnie sam piękny sposób zapakowania kosmetyków w jeden zestaw. Idealnie sprawdziłby się na prezent, prawda? :-)


Seria GoCranberry została stworzona z myślą zminimalizowania ryzyka wystąpienia alergii oraz podrażnień. Tu warto zwrócić uwagę na składy kosmetyków, ponieważ zawarte w nich naturalne składniki są ich bazą, a nie dodatkiem. Receptury posiadają certyfikaty ekologiczne!

Zacznę od mojego ulubieńca spośród całego zestawu. Jest nim cukrowy peeling do ciała z masłem shea oraz z olejem żurawinowym

- wspaniale usuwa zbędny naskórek
- ułatwia wnikanie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach (i to można naprawdę zaobserwować!)
- masło shea zmękcza skórę
- pozostawia skórę nawilżoną i delikatnie natłuszczoną



Na drugi rzut idzie bogate masło do ciała. Z całą pewnością mogę przyznać, że żaden balsam i żadne masło, które do tej pory gościło w moim domowym spa, nie zapewniło mi tak długiego uczucia nawilżenia skóry jak to z serii GoCranberry!

- olej żurawinowy zwalcza wolne rodniki
- łagodzi podrażnienia
- olej organowy i ze słodkich migdałów poprawiają koloryt skóry
- idealnie sprawdzi się także jako ratunek dla skóry podrażnionej działaniem słońca


Inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień

- szybko się wchłania
- zapewnia długotrwałe nawilżenie
- wygładza i uelastycznia naskórek
- pięknie pachnie
- stanowi idealny podkład pod makijaż


Intensywnie regenerująca maska do włosów z kolagenem i olejem żurawinowym

-  świetnie sprawdzi się w pielęgnacji włosów łamliwych i przesuszonych
- ułatwia rozczesywanie (nie zawiera silikonów)
- kolagen morski chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych


Kupując te produkty wspierasz fundację Masz Nadzieję.
Miłego dnia kochani! 

1 komentarz:

  1. Jak napisałaś o tym peelingu to pierwsza myśl w mojej głowie "mniam mniam mniam! Ależ on musi być cuuudowny!" :)
    Super zestaw kosmetyków, oczywiście peeling przykuł najbardziej moją uwagę :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń