25 paź 2016

MANICURE HYBRYDOWY | MARMUR, PINK MARSHMALLOW 128


Marmur niejedno ma imię. Ostatnio jest to motyw spotykany nie tylko we wnętrzach, ale także na okładkach, biżuterii, obudowach do telefonów, ah, no i co najbardziej mnie urzekło - na paznokciach!
Dzięki współpracy z Semilac, rozpoczynam nową serię postów, oczywiście z manicure w roli głównej.

Do dzisiejszego manicure wykorzystałam podstawowe kolory, czyli czerń, biel, szarość oraz wspaniały Pink Marshmallow - delikatny pudrowy róż. 
Wzorek wykonałam za pomocą połączenia bieli, szarości oraz czerni oraz dzięki pomocy pędzelka Nail Art Kolinsky Brush

Teraz przedstawię krok po kroku w jaki sposób można wykonać takie oto zdobienie!

1. Przygotowanie

Nadajemy płytce pożądany przez nas kształt. Usuwamy lub odsuwamy skórki. Matujemy płytkę za pomocą bloku polerskiego. Odtłuszczamy za pomocą Semilac Nail Cleaner.

2. Baza

Kolejny krok to nałożenie cienkiej warstwy Semilac Base i utwardzenie jej w lampie UV / LED. 

3. Kolor

Aplikujemy cienką warstwę lakieru (w tym przypadku białego) i utwardzamy ją pod lampą. Powtarzamy czynność jeszcze raz aby uzyskać pożądany efekt krycia. 
Tutaj świetnie sprawdzi się Semi Hardi Milk pod kolory jasne oraz pastele. Dzięki niemu możemy uzyskać świetne krycie nawet po nałożeniu jednej warstwy. Umożliwia przedłużanie oraz nadbudowanie płytki paznokcia.



4. Zdobienie

Wszystko co należy zrobić to uruchomić swoją wyobraźnię! Pierwszym krokiem jest naniesienie na płytkę lekkich szarych cieni. Następnie za pomocą pędzelka i odcieni szarości oraz czerni tworzymy dowolne mazaje, zależnie od pożądanego efektu. Robiąc to zdobienie na próbę, postawiłam na kilka szarych linii. Dziś postanowiłam wzmocnić ten efekt aby był wyraźniejszy i dodałam do niego więcej czerni.
Nie przejmujcie się, kiedy mazaje nie spełniają Waszych oczekiwań. Dopóki nie utwardzicie zdobienia pod lampą, próbujcie do woli! To jest właśnie moja ulubiona zaleta manicure hybrydowego.

5. Ostatni krok

Końcowym etapem jest oczywiście nałożenie Semilac Top i utrwalenie go pod lampą!


Bransoletki - By Dziubeka, Lilou | Pierścionek - Yes 

Co Wy na takie zdobienia? Moim zdaniem wyglądają elegancko, klasycznie i intrygująco.
Spokojnego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz