14 wrz 2016

LOOK OF THE DAY | 14/09


Mimo choroby, która zawsze przychodzi na początku września, aby mnie trochę osłabić oraz przeróżnych obowiązków, nadal czuję ogrom motywacji i mam przeświadczenie, że wszystko jest na swoim miejscu. Jesienna chandra to nie tylko brzydka pogoda, krótkie dni i wilgotne powietrze. Wszystko zależy od emocji i nastawienia. Jesień to dobra pora na wyciszenie, pozamykanie spraw, które gdzieś ciągle siedzą w naszej głowie. Aż trudno nie pomyśleć o jeszcze ciepłych porankach, przyjemnym spacerze, znośnych temperaturach (mam nadzieję, że pod koniec tego tygodnia nastąpią), owocach z sadu i dyniach, z których można wyczarować cuda. Klimat jesieni jest nie do zastąpienia. Ten na zdjęciach w szczególności. Już powoli zaczyna być widoczny, to moja pora.


Dziś na stylizację składają się nowości od Bonprix, które idealnie do siebie pasują. Na wszystkie rzeczy polowałam dość długo i w końcu są te idealne. W roli głównej poncho, które skradło moje serce już kilka miesięcy temu. Dodatkowo klasyczne czarne botki i biała torba shopper pasująca absolutnie do wszystkiego.

Podobne modele znajdziecie tutaj:
Poncho 1 2 3 4
Botki 1 2 3 4
Torba 1 2 3 4

Poncho - KLIK | Torba - KLIK | Buty - KLIK | Zegarek - DW | Bluzka - Zara | Spodnie - Cubus











Dobrze, że tu jesteś, miłego wieczoru!

2 komentarze: