23 mar 2016

FOREO IRIS™

Dzień dobry, jak Wam mija dzień? 
Od ostatniej recenzji produktu firmy Foreo, o którym możecie poczytać tutaj minęło sporo czasu, co oczywiście nie znaczy, że na rynku nie pojawiły się nowe cudeńka od szwedzkiego producenta. Mam tu na myśli masażer pod oczy IRIS™. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii to zachęcam do lektury.


Jak wiecie, stres, zmęczenie oraz starzenie mogą wpływać na wygląd okolic oczu, ze względu na to, że skóra w tych rejonach jest delikatna. Wymaga ona wyjątkowej pielęgnacji, dlatego powstał masażer pod oczy IRIS™ o technologii T-Sonic™, która łagodnie niweluje oznaki starzenia i zmęczenia, by wygładzić, odświeżyć i odmłodzić wygląd skóry wokół oczu. 
Nie ukrywam, produkty Foreo zawsze wzbudzają we mnie niemałą ciekawość, gdyż są nowymi wynalazkami tego typu na rynku, poza tym ze względu na cenę, nie każdy może sobie na nie pozwolić.



Od strony technicznej: 

Zmarszczki, kurze łapki, cienie i opuchlizna wokół oczu to jeden z największych problemów frapujących kobiety. To niewiarygodne urządzenie zostało wyposażone w technologię T-Sonic™, która zapewnia delikatny i efektywny masaż okolic oczu dla odświeżonej i młodo wyglądającej skóry.
Unikalna technologia T-Sonic, inspirowana techniką masażu okolic oczu wykonywanym za pomocą opuszków palców, jest zdecydowanie efektywniejsza niż masaż manualny. Masażer posiada 2 tryby, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom i
upodobaniom każdej kobiety:
1. Tryb Pure – Inspirowany manualną technika masażu okolic oczu, bardzo delikatny dla okolic oczu, ale zdecydowanie efektywniejszy niż sam masaż za pomocą opuszków palców.
2. Tryb Spa – Odtwarza profesjonalny zabieg pielęgnacyjny dzięki połączeniu delikatnych pulsacji z punktowym stymulowaniem.



Moje wrażenia:

Stosowanie masażera to sama przyjemność. Rano pobudza i zmniejsza opuchliznę pod oczami, wieczorem odpręża i relaksuje. Stosowałabym go chyba nawet, gdyby nie wpływał tak pozytywnie na skórę. Jeżeli chodzi o pierwszy kontakt mojej skóry z IRIS to uwierzcie, byłam zachwycona (nadal jestem!). Momentalnie poczułam odprężenie, a uczucie zmęczenia na oczach zniknęło.

Masażer IRIS™ Foreo zwiększa wchłanianie kosmetyków. O zalecie tego procesu nie muszę Was chyba przekonywać. Wiadomo, że im więcej składników kosmetyków przeniknie do skóry tym lepiej. Zwłaszcza jeśli inwestujecie w drogie kremy.
Zauważyłam też, że IRIS™ redukuje opuchliznę pod oczami. Jest to widoczne zwłaszcza rano kiedy się nie wyśpię. Naprawdę zmniejsza zmarszczki. Efekt zobaczycie stosunkowo szybko po zastosowaniu. Skóra jest ujędrniona, a z czasem bardziej sprężysta oraz wyraźnie wypielęgnowana.

Cena 590 PLN, dostępna w 3 kolorach w perfumerii Douglas 


Miłego dnia! ;-*

1 komentarz: