3 sie 2015

OOTD: Black dress


Witajcie!
Dziś w końcu publikuję obiecaną już wcześniej stylizację. Przez dłuższy okres czasu nie miałam dostępu do tych zdjęć, co stało się dla mnie nauczką na przyszłość, aby nie odkładać nic na potem!
 Absolutnie zakochałam się w nowej sukience zdobionej frędzlami i wiem, że nie tylko ja, ponieważ wiele osób pytało mnie, gdzie udało mi się ją dostać. Poza tym frędzle stały się hitem tego sezonu.
Kliknij w link poniżej, dziękuję!

Buty - H&M
Skórzana kurtka - Tally Weijl
Okulary - Ray-Ban
Kapelusz - turecki bazarek

 









Dajcie znać w komentarzach czy spodobała Wam się ta stylizacja, spokojnego wieczoru :-)

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twoja sukienka :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka rzeczywiście cudowna. Chętnie kupiłabym taką, ale w białym kolorze :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz ;)

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i buty ❤️
    Pasuje do ciebie kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wystylizowałaś włosy do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post na blogu mojej siostry, gdzie krok po kroku to opisujemy, zapraszam :-)
      http://beautywildhair.blogspot.co.uk

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  6. Sukienka ciekawa jak nie lubię frędzli tak ta jest naprawdę spoko i mi się spodobała.
    Czy zdjęcia możesz powiększyć czy to po prostu cel zamierzony?
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są cudowne! Dawno je kupowałaś? : >
    :-*

    OdpowiedzUsuń