24 sie 2015

LOOK OF THE DAY - RIPPED PANTS & DIOR SUNGLASSES

 Dzień dobry! Zważając na dość zabiegany tydzień, pora na szybki post ze stylizacją. Uwielbiam połączenie bieli i czerni. Absolutna klasyka, która przeważa w mojej szafie. Pogoda się umiarkowała, więc czas wyciągnąć z szafy długie spodnie. Dziś są nimi wyjątkowo wygodne spodnie z SheIn TUTAJ klik. Na sobie mam jeszcze prostą białą koszulę i jedną z wielu par okularów, do których mam słabość. Wyjątkowy kształt nadaje całej prostej stylizacji trochę charakteru. 

Koszula - Mango
Buty - H&M
Okulary - Dior

 





Całuję, Justyna ;-*

7 komentarzy:

  1. Niby tak ćwiczysz i masz taki super zdrowy tryb życia a po twojej figurze nie widać tego wszystkiego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Ty nie "widzisz tego wszystkiego" to nie znaczy, że nie ma efektów mojej pracy nad sylwetką. Ja jestem z niej zadowolona i to chyba najważniejsze, prawda?
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Świetna ta stylizacja :D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzyste poczucie stylu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajna stylizacja. Bardzo podobają mi się twoje spodnie, od pewnego czasu właśnie takich poszukuję :). Biel i czerń, to również jedne z moich ulubionych połączeń!.

    W wolnym czasie zapraszam do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie z dziurami wygrywają życie <3

    OdpowiedzUsuń