24 lis 2014

8 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą



1. Mój związek, rodzina, bliscy
Obowiązkowo. W życiu nie ma niczego ważniejszego niż obecność w nim bliskich osób.
To oni sprawiają,że czujemy się wyjątkowi i potrzebni. Razem możemy wszystko.



2. Codzienne sukcesy i efekty moich działań
Głównie chodzi tu o szkołę czy ćwiczenia. Nic tak nie motywuje jak uciekające centymetry czy dobre oceny!


3. Robienie zdjęć 



4. Poznawanie nowych ludzi
Lubię, gdy wokół mnie jest dużo osób, z którymi szybko nawiązuję kontakt
oraz takich, którzy wnoszą dużo do mojego życia, jednocześnie inspirując.

5. Odpoczynek
Sobotnie spanie do oporu, filmy i dobre książki.


6. Mój tryb życia
Ten zdrowy i aktywny. Nie tracę czasu na mało istotne rzeczy, każdy dzień staram się
wykorzystywać maksymalnie.

7. Podróżowanie
Uwielbiam nowe miejsca, poznawanie innych kultur, zwyczajów i latanie samolotem oczywiście!
Jestem szczęśliwa, gdy mogę się oderwać od codzienności i wyjechać, chociaż na parę dni.



8. Anglia
A w niej wszystko! 
Może tylko z wyjątkiem deszczu :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz