5 lip 2016

LOOK OF THE DAY | 5/07


Sukienka - KLIK | Buty - Adidas Superstar | Bransoletka - By Dziubeka 
 Okulary - H&M | Naszyjnik - Be My Guest

Ulubione paczki to te od SheIn - zamawiane niemal w ciemno, najdłużej wyczekiwane, ale zawsze jestem pod wrażeniem! 
Przy okazji tego postu chciałabym wtrącić kilka cennych informacji dla Was, dotyczących tejże firmy. Często pytacie o różne sprawy w komentarzach, więc dla ciekawskich i niezdecydowanych..

Jakość..

To chyba najczęściej zadawane pytanie. Rzeczy z SheIn trafiają do mnie od ponad roku i uwierzcie, że nigdy nie zawiodłam się na ubraniach pod względem jakości. Świetną opcją jest to, że możemy zobaczyć realne zdjęcia rzeczy zanim je zamówimy, a także przeczytać komentarze, czy po prostu sprawdzić ich ocenę. 

Czas oczekiwania

No i tutaj warto się zatrzymać. Sam czas oczekiwania na przygotowanie paczki to 3-7 dni roboczych. Do krajów europejskich przesyłki docierają średnio w ciągu 14 dni. W Polsce za pośrednictwem poczty. Niektórych może to zniechęcać, ale jak to mówią, im dłużej na coś czekasz, tym bardziej to doceniasz!

Wysyłka i płatność

Zamówienia powyżej US$30.00 są wysyłane za darmo - te, które mają wartość niższą są nadawane w cenie US$4.99. Płatność odbywa się za pośrednictwem karty kredytowej lub serwisu PayPal.

Jeżeli macie jeszcze jakiekolwiek wątpliwości to możecie śmiało kierować swoje pytania w komentarzach!














Miłego dnia! :-*

3 komentarze:

  1. Nigdy nie zamawiałam ubrań w taki sposób :)
    Super stylówka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie zamawiałam z SheIn, ale muszę przyznać, że mnie korci, bo z tego co widzę mają świetne rzeczy *.*
    Prześliczne zdjęcia, takie magiczne ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest genialna! A miejsce na zdjęcia w ogóle jest mega świetne *,* cudo!
    A co do Sheln jeszcze nie zamawiałam stamtąd nic :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń