19 lip 2015

UK: Sunday casual look


Pomimo chłodnego wiatru, pogoda dziś wydaje się być idealna. Leniwą i niespieszną niedzielę zaczęłam od wypicia kawy. W planach mieliśmy dziś jedynie wyjście do sklepu, jednak był to bardzo przyjemny spacer, mając na uwadze urocze i charakterystyczne dla Anglii uliczki oraz domy. Wszystko tutaj wygląda prawie jednakowo. Ale czy właśnie nie to przypadkiem nas zachwyca?
W tygodniu mam plan wybrać się na miasto w poszukiwaniu kilku rzeczy, które już dawno chciałam sobie zakupić. Także mam nadzieję, że będę miała już niedługo okazję wstawić tutaj post ze stylizacją. Tymczasem mam na sobie najprostszy i zarazem najwygodniejszy strój.


Najpiękniejszy dom jaki do tej pory udało mi się tutaj zobaczyć. Marzenie! W dodatku na sprzedaż..


Kiedy nie wiesz czy wziąć ze sobą parasol czy okulary, haha!










Miejsce, w którym staram się ostatnio regularnie biegać.




Ostatnio u mnie niezbyt zdrowo. Jak się oprzeć?!


Wracam do oglądania serialu. Dziękuję za wszystkie propozycje od Was. Postaram zagłębić się w fabule niektórych z nich, jednak na tą chwilę najbardziej zaciekawił mnie Breaking Bad.
Spokojnej niedzieli, całuję!

2 komentarze: