11 lut 2015

SIMPLE BY SHEINSIDE

Co prawda do wiosny jeszcze troszkę pozostało, ale ja już szukam ubrań z wiosennych kolekcji żeby odświeżyć trochę swoją szafę. Ubrania głównie zamawiam przez internet, bo zakupy w galeriach bardzo mnie męczą i zazwyczaj łapię wszystko pod wpływem chwili, a następnie okazuje się,że nawet nie mam do czego ich założyć. Wolę przemyśleć każdy zakup, który trafi do moich rąk bez wychodzenia z domu. 
Już jakiś czas usłyszałam o stronie sheinside.com, z której możemy zamawiać ubrania swobodnie do Polski i nie musimy czekać kilka miesięcy na przysyłkę. Płacić możemy kartą kredytową (Visa & MasterCard), poprzez PayPal czy zwykłym przelewem. Zamawiając ubrania z sheinside możemy otrzymać darmową wysyłkę, wystarczy zrobić zakupy za więcej niż $30.00. Ubrania są całkiem dobrej jakości i co najważniejsze, bardzo oryginalne! Wszystkie wybrane przeze mnie rzeczy możecie obejrzeć klikając w linki.

BOYFRIEND JEANS


KLIK                              KLIK                                KLIK                                    KLIK              

T-SHIRTS


KLIK                              KLIK                                KLIK                                    KLIK

SUNGLASSES 



     
KLIK                              KLIK                                KLIK                                    KLIK


Przypadło Wam coś do gustu? Macie swoje sprawdzone zagraniczne strony z ubraniami?
Miłego popłudnia :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz